آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بازی(Game)

به وبلاگ من خوش آمدید

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 17953
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



 

تقویم

آرشیو

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی(Game) و آدرس farzangame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافیک
طراحی وب
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

سری بازیهای WWE کمپانی THQ حدود یک دهه که هر ساله به انتشار میرسند. گاهی شاهد دو یا چند عنوان طی یک سال بوده ایم.طی چند سال اخیر,آفت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده و در کنار عقب ماندگی های آن از نظر فنی,جذابیت سابق کمرنگ کرده اند.WWE All Stars خود را به عنوان اثری جانبی معرفی می کند که قرار است طرفداران پروپا قرص را راضی کند,حال اینکهWWE AS بهترین عنوان چند سال اخیر برای دعوت دیگرا به دنیای کشتی کچ است.بهتر است هرچه خاطره از Smackdown vs Raw 2011 دارید را دور بزنید.WWE AS از نظر گرافیک و انیمیشن و گیم پلی یک سروگردن بالاتر است.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 

wwe allstars cover small دانلود بازی WWE All Stars برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

اینکه Uncharted 3 یک شاهکار است نباید چیز عجیبی برای شما باشد.بازی اول یعنی Drake’s Fortune برای گرافیک زیبا و سبک سوم شخص ماجراییش برای PlayStation 3 معروف و محبوب شد.Uncharted 2: Among Thieves نیز با اضافه کردن مالتی پلیر و بهبود بازی قبلی، یکی از بهترین بازیهای سال ۲۰۰۹ شد.Naughty Dog، سازنده بازی از آن بازی به بعد، دو سال برای نسخه سوم وقت گذاشته تا داستانی بزرگتر عرضه کن و اشکالات بازی قبلی را نیز بهبود بخشد.یکی از انتقادهایی که به Uncharted 2 گرفته میشد این بود که بازی بسیار شبیه به بازی اول ساخته شده بود و بعضی آن را نمی پسندیدند. داستان Uncharted 3 آشناست.در این بازی نیز همان بازیگران با حضور قهرمان داستان، Nathan Drake، و استادش، Victor Sullivan یا Sully حضور دارند و داستان هم درباره پیدا کردن شهر گمشده است، قبل از اینکه آدم بدهای داستان به آن دست پیدا کنند.اما همانند بازیهای قبلی تکراری نیست.بزرگتری نقطه قوت Uncharted 3 غیر قابل پیش بینی بودن آن است. از شروع بازی و دعوا در بار که سیستم جدید مبارزه را معرفی میکند تا گفت و گوی میان Katherine Marlowe و درِیک که اساس داستان این سری را تغییر میدهد، ادامه داستان را نمیتوان حدس زد.Naughty Dog از فرمول داستانی خیانت در دو بازی قبلی فاصله گرفته و روی روابط ناتان و سالیوان تمرکز کرده است.بازی شما را به نقاط آشنای Uncharted که از آن انتظار دارید میبرد، و یکباره جهت داستان را تغییر میدهد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون این بازی را می توانید به صورت رایگان و بالینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|نسخه فشرده بازی با حجم ۲۹ گیگابایت ، بدون مشکل چپتر ۹ و ۱۱ و قابلیت اجرای Journal|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

uncharted 3 cover small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 Kmeaw|

 

driver sf ps3 cover small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

EA اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، قابل اجرای بر روی CFW 3.55 & 3.41|

 

fifa 12 ps3 cover small دانلود بازی Fifa 12 برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه DUPLEX |

 

FIFA Street PS3 دانلود بازي FIFA Street براي PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Grand Slam Tennis 2 بخش مهمی از بازی های ویدئویی را بازی های ورزشی تشکیل می دهند. هر ورزشی که تا بحال ساخته شده ، جنبه ی تفریحی نیز داشته است. در کل اکثر ورزش ها ، هم برای سلامتی و پرورش اندام انسان درست شده است و علاوه بر آن برای تفریح و ایجاد یک بازی پر هیجان نیز به وجود آمده اند. در بازی های ویدئویی که مخصوص یک ورزش ساخته می شوند هم از جنبه ی تفریحی و بازی گونه ورزش ها استفاده می کنند و هم جنبه ی گیم پلی بازی را بر اساس آن می سازند. همانطور که گفته شد جنبه ی تحرک و سلامتی ورزش در بازی های ویدئویی حذف شده است ؛ اما دیگر امروزه با وجود کینکت (برای Xbox 360) و موو (برای PlayStation 3) دیگر جنبه ی تحرک ورزش هم به بازی های ورزشی اضافه شده است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه E3 Team |

 

Grand Slam Tennis 2 PS3 دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
تبلیغات


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس